Nytt informationsbrev från styrelsen
Nu finns ett nytt informationsbrev från styrelsen. Du hittar det här på webben samt att det delas ut i samtliga brevlådor. /Styrelsen
Nu finns ett nytt informationsbrev från styrelsen. Du hittar det här på webben samt att det delas ut i samtliga brevlådor. /Styrelsen
Vår förening är återigen ålagda att genomföra en så kallad OVK (Obligatorisk ventilationskontroll). Ansvarig entreprenör är Nabo, som kommer att avisera i samtliga brevlådor inför genomförandet. Precis som tidigare måste de få tillgång till samtliga lägenheter för att vi ska få godkänt på OVK:n.
Just nu pågår en upphandling där föreningen väljer vilken firma som ska få i uppdrag att byta ut hissarna i 32A och 38A. Upphandlingen blir klar i början av september, och vi återkommer med mer information om hur bytet av hissarna kommer att gå till./Styrelsen
Nu finns ett nytt informationsbrev från styrelsen. Det har delats ut till alla boende och finns även att ladda ned här på hemsidan.
Nu finns ett nytt informationsbrev från styrelsen. Du hittar det som vanligt i din brevlåda eller här på hemsidan.
Inom kort kommer de avgifter eller hyror som du betalar till föreningen att betalas till ett nytt konto – vårt eget bankgiro! Det nya kontonumret kommer att finnas på avierna från vår ekonomiska förvaltare Simpleko. OBS! Betalar du via autogiro uppdateras detta automatiskt. Nytt är också att framtida avier kan komma via e-brevlådan Kivra, förutsatt…
Det har framkommit att flera lägenheter inte uppnår 20 grader inomhus. Vi tar självfallet dessa uppgifter på största allvar, och vi har felanmält till teknisk förvaltare för utredning och åtgärd. Konkreta åtgärder som gjorts är att vi har bytt en trasig tryckgivare och justerat upp värmekurvan ytterligare, vilket förhoppningsvis ska märkas ganska snabbt. Det verkar…